Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Εργαστηριο = Η αρχη των μαχων




Για να δουμε τι ειναι αυτο το αγνωστο κτηριο για τους νεους παιχτες
αυτο λεει το ικαριαμ στην σελιδα ''κτηρια''
Τα πιό ειδικευμένα άτομα της πόλης μας δουλεύουν στο εργαστήριο. Βελτιώνουν τον εξοπλισμό των στρατευμάτων και των θωρηκτών μας με τις πιό πρόσφατες εφευρέσεις. Να γίνονται ακόμα καλύτεροι και ισχυρότεροι! Κάθε στάδιο της βελτίωσης σου επιτρέπει σε να πάρει περισσότερες αναβαθμίσεις για τα στρατεύματα και τα σκάφη.

ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ .......

Ειναι το κτηριο οπου αναβαθμιζουμε τις στρατιωτικεσ μοναδες μας και τα πολεμικα μας καραβια
Υπομονη και κρυσταλλο λοιπον...
καθε μοναδα εχεις 3 βελτιωσεις στην αμυνα και επιθεση
πρεπει να γινουν και οι 3 αλλιως οι μοναδες σου δεν εχουν καμια τυχη απεναντι
σε αλλες αναβαθμισμενες μοναδες.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

καλο θα ηταν να μην κανετε μαχες (ενω λεηλασιες απεναντι σε ανενεργους η σε πολεις που δεν εχουν στρατο δεν υπαρχει προβλημα )
αν πρωτα δεν εχετε τελειωσει ολες τις αναβαθμισεις σας.
Η διαφορα ειναι μεγαλη και ειναι κριμα να χαλασετε τον στρατο σας σε μαχη χωρις πρωτα να εχεις τελειωσει ολες τις αναβαθμισεις .
Οι απαιτησεις σε κρυσταλλο ειναι μεγαλες αρα θελει υπομονη .

ΤΙΡ # 1
μην αναβαθμισετε μερικες μοναδς που δεν προκειται να χρησιμοποιησετε ποτε.
καντε το στο τελος . πρωτα λοιπον τις ποιο αναγκαιες μοναδες ( ξιφομαχοι , οπλιτες κτλ

ΤΙΡ # 2
οταν ολες οι αναβαθμισεις τελειωσουν μπορειτε να κατεδαφισετε το κτιριο
οι μοναδες σας θα παραμεινουν αναβαθμισμενες και σας μενει χωρος για ενα αλλο κτηριο

οταν οι μοναδες σας θα ειναι ετοιμες θα δειχνουν καπως ετσι
(η εικονα ειναι απο μεσα στο εργαστηριο)





Διαβάστε περισσότερα...

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Ιδανικο ξεκινημα στο ικαριαμ

Καταρχην υπαρχουν πολλοι ''τυποι'' παιχτων .Ο επιθετικος, ο αμυντικος, αυτος που δεν νοιαζεται πολυ (μπαινει σπανια),
αυτος που ειναι λιγο απο ολα ,και τελος ο απαισιος χτιστης που δεν βοηθαει σε τιποτα, δεν συνεισφερει και κανει παντα οτι δεν βλεπει τιποτα στα κυκλικα μηνυματα που καποιος συμμαχος ζηταει βοηθεια ....

Εγω θα ελεγα ειμαι λιγο απο ολα .
πρωτα λοιπον πρεπει να καταλαβουμε τι ειδους παιχτης ειμαστε θα μιλησω ομως για ατομα και παιχτες που θελουν να ειναι σαν εμενα. λιγο απο ολα δηλαδη ,ατομο που τον ενδιαφερει ο λογαριασμος του πρωτα, επειτα προσεχει το καλο της συμμαχειας του , προσπαθει να δωσει ωθηση στην συμμαχεια , να κανει ανταλαγες με μικροτερους παιχτες ακομα και αν δεν θελει τα υλικα που προσφερει ο μικροτερος λογαριασμος, και να ειναι επιθετικος οπου χρειαζετε.Αν τοτε συμφωνουμε στα παραπανω ας παμε στα παρακατω (χαχαχα)



 Καταρχην πρεπει να γινει η σωστη επιλογη νησιων που θα βαλλουμε τις αποικιες μας 
1ον κοιταμε να ειναι οσο ποιο ''ασφαλη'' νησια . αυτο σημαινει νησια με περισοτερους συμμαχους και                λιγοτερους αντιπαλους (ασφαλεια)
2ον να εχουν οσο ποιο πολυ ανεβασμενα τα διαφορα ορυχεια  (περισοτερα υλικα)

επειτα ενα αλλο σημαντικο θεμα ειναι 


'' ΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΜΟΥ ΣΕ ΝΗΣΙΑ ΜΕ ΤΙ ΟΡΥΧΕΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ  ? ? ''

ολους μας δυσκολευει αυτο
γιατι νιωθεις οτι ολα ειναι απαραιτητα
αλλα μπορεις να κανεις κατι ...
στην αρχη που χρειαζεσε πολλα υλικα για να χτισεις καλο ειναι να
κανεις δυο πολεις σε μαρμαρο μιας και σχεδον ολα τα κτηρια
θελουν πετρα και οικοδομικο υλικο (ξυλο)
3 πολη αφου γινει αυτο μετα και σαν τριτη πολη σιγουρα θα χρειαστει μια πολη σε κρασι
μιας και οι πολιτες σου θα το χρειαζονται
4 πολη ¨ισως καλο ειναι να ειναι παλι σε πετρα. μιας και οι αναγκες για κτισιμο μεγαλωνουν
και δεν σταματανε ΠΟΤΕ !
5 πολη ισως να ειναι κρασι αν δεν εχετε ανεβασμενα τα αποστακτηρια που μειωνουν τις απαιτησεις
σε κρασι . αν ομως το κρασι σου φτανει τοτε διαλεγεις κρυσταλλο η θειο .
ισως καλυτερα να ειναι κρυσταλλο για να κανεις ερευνες μιας και να κανεις στρατο
σε χαμηλη βαθμολογια ισως να ειναι βιαστικο βημα
6 πολη εδω ειναι που ισως χρειαστεις δευτερη πολη σε κρασι
και τελος θειο και μετα συνεχιζες μονος σου

Σημαντικο ρολο ομως παιζει και η συμμαχεια οπου ανοικετε
θα αναρωτιεσται που κολλαει αυτο ε ?
κι ομως . οταν παραδειγμα θα εισαστε στην 3 πολη και θα θελετε να πατε στην 4
εκει που ειναι να αναβαθμιστε το σπιτι του κυβερνητη
θα σας ζηταει υλικα που εσεις δεν εχετε παραγωγη .
εκει ερχετε ομως η συμμαχεια οπου με κυκλικα μηνυματα ανταλασετε υλικα σε ισες ποσοτητες
δηλαδη
''προσφερω 10.000 θειο και ζηταω 5.000 πετρα και 5.000 κρυσταλλο ''
και σιγουρα ολο και καποιος θα σας βοηθησει...



Ολα τα παραπανω ειναι η γνωμη μου οποιος θελει συμφωνει οποιος θελει οχι ! 
καλο παιχνιδι 
Διαβάστε περισσότερα...

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Σωστή ναυμαχία

Με μπερδευει πολυ αυτο το θεμα αλλα ...




Τα κονιάματα σε μια ναυμαχία παίζουν μεγάλο ρόλο στις απώλειες σε 1η γραμμή και στο ηθικό των παιχτών που εμπλέκονται στην ναυμαχία.
Αν ένας παίχτης είναι με κονιάματα για 2η γραμμή, τότε ο αντίπαλος παίχτης τρώει ένα επιπλέον 5% ηθικό (βομβαρδισμός)

Αρχή Ναυμαχίας

Στέλνουμε 200-250 έμβολα + 30 υποβρύχια μαζί με κονιάματα

Τα πυρομαχικά των κονιαμάτων είναι ως εξής

50 κονιάματα--> 3 γύροι
67 κονιάματα--> 4 γύροι
84 κονιάματα--> 5 γύροι
100 κονιάματα--> 6 γύροι

Φροντίζουμε σε κάθε γύρο να μπαίνουν 30 ανανεωμένες βάρκες κατάδυσης, γιατι αλλιώς οι απώλιες θα ειναι μεγάλες και το ηθικό θα πέσει πολύ περισσότερο από το φυσιολογικό

Αν κάποιος έχει θαύμα, τοτε οι απώλιες του αντιπαλου σε βάρκες είναι περισσότερες
παραδειγμα με μαχη 2 γυρων με ιεκονες

ΓΥΡΟΣ 1





ΓΥΡΟΣ 2

ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΜΕΓΕΝΘΗΣΗ
Διαβάστε περισσότερα...

Μάγειρες. Πόσους χρειαζόμαστε για μια μάχη;



Οι μάγειρες μαγειρεύουν για 3 γύρους.
Ένας μάγειρας για να μπει σε μια μάχη θέλει 15 λεπτά...


Για να επιστρέψει θέλει 1 ώρα και 15 λεπτά.
Και μαγειρεύει για 3 γύρους, δηλαδή 45 λεπτά.
Αν λοιπόν, είχαμε έναν μάγειρα στο στρατό μας, θα τον στέλναμε με το πρώτο κύμα, θα έπαιζε για 3 γύρους και μετά θα έμενε από... λάδι.
Άρα κατά τη διάρκεια του 3ου γύρου και πριν εμφανιστεί η αναφορά του 4ου γύρου θα χρειαστούμε άλλον έναν μάγειρα. Θα τον στείλουμε στη μάχη και θα ανακαλέσυμε τον "τελειωμένο" μάγειρα.

Ο τελειωμένος μάγειρας θα επιστρέψει μετά από 1 ώρα και 15 λεπτά, δηλαδή μετά από 5 γύρους. Και επειδή θα επιστρέψει ακριβώς με το γύρισμα του γύρου, χάνουμε έναν γύρο που δεν προλαβαίνουμε να τον χρησιμοποιήσουμε.
Άρα ο τελειωμένος μάγειρας θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά μετά από 6 γύρους.
Αφού έφυγε στον 3ο γύρο,θα είναι διαθέσιμος λοιπόν στον 9ο γύρο για να μπει στη μάχη στον 10ο γύρο.
Ο νέος μάγειρας θα παίξει 4ο, 5ο, 6ο γύρο και μετά πάπαλα κι αυτός.
Άρα κατά τη διάρκεια του 6ου γύρου και πριν εμφανιστεί αναφορά έβδομου γύρου θα χρειαστεί να μπει στη μάχη κι άλλος ένας μάγειρας.
Αλλά θα "τελειώσει" κι αυτός κι έτσι θα χρειαστούμε άλλον έναν μάγειρα να μπει να παίξει τους γύρους 7, 8, 9.
Δηλαδή θέλουμε 3 μάγειρες για να κλείσουμε έναν πλήρη κύκλο.
Αυτό σημαίνει ότι χρειαζόμαστε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 90 ΜΑΓΕΙΡΕΣ για να κάνουμε μια μάχη.
Αν κάνουμε 2 ταυτόχρονες μάχες, θα χρειαστούμε 180 μάγειρες!
Οπότε...για σκεφτείτε λίγο και τον Άρη, τώρα.
Διαβάστε περισσότερα...

0.4.2 Τα γυροκόπτερα.

Διπλασιάζονται οι απαιτήσεις, ενώ τελειώνουν οι μηδενικές απώλειες.
Από εδώ και πέρα θα ....



άνετε γυροκόπτερα σε κάθε γύρο.
Εκεί ίσως να συμφέρει να...καταργήσουμε τα γυροκόπτερα και να επενδύσουμε σε περισσότερα μπαλόνια. Αντί, δηλαδή να παίξουμε άμυνα με τα γυροκόπτερα να παίξουμε επίθεση με περισσότερα μπαλόνια.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ:
Αν καταργήσουμε τα γυροκόπτερα θα παίζουμε μόνο με μπαλόνια και θα εκμηδενίζουμε τα πολιορκητικά των αντιπάλων.
ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ:
Τα μπαλόνια "γράφουν" αρκετά μεγάλες απώλειες στην αναφορά. Επίσης θέλουν 12 πόντους δράσης για να παιχτούν.
Η επιλογή είναι δύσκολη και ανήκει στον καθένα.
Προσωπικά, μάλλον θα καταργήσω τα γυροκόπτερα.
Διαβάστε περισσότερα...

0.4.2 Σε κάθε γύρο 240 ξίφη ;

Χμ...ναι, δηλαδή διπλάσιες απαιτήσεις....


Και το πράγμα γίνεται ακόμα δυσκολότερο.
Σε κάθε γύρο οι απώλειες είναι διπλάσιες σε σχέση με πριν.
Με την τωρινή έκδοση χάνουμε 60 ξίφη/γύρο
Με την νέα θα χάνουμε 120 ξίφη/γύρο.
Ίσως να ξανασκεφτείτε τα δόρατα τώρα...
Διαβάστε περισσότερα...

0.4.2 Φάλαγγες ή γίγαντες;



Στο ερώτημα των τελευταίων 4 εκδόσεων η απάντηση δίνεται με μαθηματικά....


Η φάλαγγα προκαλεί ζημιά 18
Ο γίγαντας προκαλεί ζημιά 42
Άρα οι 350 φάλαγγες προκαλούν ζημιά (350Χ18=) 6300
Οι 112 γίγαντες προκαλούν ζημιά (42Χ112=) 4704
Άρα φάλαγγες.
Αλλά έχουν ένα μειονέκτημα.
Πεθαίνουν.
Άρα αν στηριχτείτε μόνο σε φάλαγγες μετά τη δεύτερη μάχη σας θα ψάχνετε τους πολίτες στις πόλεις σας με φακό. Θα στερέψετε από πολίτες και θα αναγκαστείτε να περιμένετε τουλάχιστον 2-3 μέρες για να συνέλθει ο λογαριασμός.
Ίσως να αξίζει να τα μοιράσουμε μεταξύ φάλαγγας και γίγαντα για να επιβιώσουμε οικονομικά...
Διαβάστε περισσότερα...

0.4.2 εκδοση Τώρα με 18 καταπέλτες δεν πέφτει ένα 24+ τείχος.



Αλλά με τη νέα έκδοση θα έχετε 30!



Αυξήθηκε λίγο η αντοχή του τείχους αλλά όχι τόσο πολύ ώστε να ανταπεξέλθει σε τέτοια επίθεση.
Άρα πλέον, μπορείτε να αποφύγετε τα κονιάματα εντελώς. Ο λόγος είναι απλός: Στα 18 κονιάματα, χάνουμε 7 από μπαλόνια.
Με τη νέα έκδοση θα χάνουμε 12!
Η δημιουργία τους, η συντήρησή τους και η απώλειά τους πονάνε υπερβολικά. Οπότε, τα κονιάματα μπορείτε να τα αποφύγετε. Κριοί και καταπέλτες πια.
Με μεγάλη προτιμηση στους κριούς, όταν έχουμε απέναντί μας φάλαγγες και καταπέλτες όταν έχουμε γίγαντες.
Διαβάστε περισσότερα...

Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

Μαχες στρατου στην εκδοση 0.4.2

Ο στρατος σε αυτη την εκδοση πρεπει (δυστυχως)
να ειναι μεγαλυτερος σε αριθμο απο προηγουμενες εκδοσεις ...






αυτο αμεσως συνεπαγεται τον διαχωρισμο των μεγαλων λογαριασμων (σε γενικους ποντους κτλ) απο τους μικροτερους γιατι αμεσως παρεμβαινει η ικανοτητα των παιχτων να μπορουν γρηγορα να καλυψουν τις χαμενες μοναδες (με αλλα λογια να μπορουν γρηγορα να παραγουν νεες μοναδες = ανεβασμενοι στρατωνες) και επειτα το κατα ποσο καθε λογαριαμος διαθετει πολλα υλικα για να μπορεσει να ανα-παραγει τις κατεστραμενες μοναδες και φυσικα μην ξεχναμε το μεγαλυτερο κοστος του στρατου σε συντηρηση (χρυσο)


Σε καθε μαχη λοιπον , απαιτουνται οι παρακατω μοναδες οπως φαινετε και απο την εικονα .
Οπως βλεπετε υπαρχουν διαφορες αναμεσα τις μοναδες αναλογως με το επιπεδο του Δημαρχειου του αμυνομενου .
Αυτο που προτεινω ειναι να εισαστε εξοπλισμενοι με το καλυτερο (δυνατο) στρατο ( σπο τις 3 περιπτωσεις ) για να εισαστε ετοιμοι να αντιμετωπισετε καθε αντιπαλο παιχτη .


πατηστε πανω στην εικονα για να την δειτε σε μεγενθυση

Διαβάστε περισσότερα...

Καλησπερα σε ολους !

Σας καλοσοριζω στο νεο blog
με θεμα το ικαριαμ ......






εναν βραβεβευμενο πλεον φυλλομετρητη που μας εχει 'καψει' πολλλες ωρες
Ο σκοπος της σελιδας ειναι να βαζουμε
διαφορα κολπα-νεα-ειδησεις για το ΙΚΑΡΙΑΜ !
Ευχομαι να σας φανει χρησιμο και να σας βοηθησει ! ! !
θα κανω οτι μπορω για το καλο ολων !
Διαβάστε περισσότερα...